منو

تعیین سطح زبان (انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی، فرانسه) ۲۰۲۴

تعیین سطح زبان 2024

اگر قصد یادگیری یک زبان جدید در آموزشگاه زبانهای خارجی پردیسان را دارید، اولین قدم تعیین سطح زبان می باشد. از این طریق مشخص می شود که به چه میزانی در مورد زبان مورد علاقه خود علم و آگاهی دارید. آگاهی درست از این واقعیت که به چه میزان در مورد زبان انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی و فرانسه اطلاعات دارید کمک می کند تا از سطح و جایگاه درستی آغاز به یادگیری زبان مورد علاقه خود کنید. این امر قطعا در هزینه ها و زمان شما نیز باعث صرفه جویی خواهد شد. در کلیه شعب آموزشگاه زبانهای خارجی پردیسان تعیین سطح زبانهای انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی و فرانسه رایگان بوده و به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می‌شود.

در مراجعه حضوری پس از تکمیل فرم اطلاعات اولیه، با کارشناس آموزش زبان مربوطه مصاحبه خواهید داشت و با توجه به سطح زبان شما ، کارشناسان آموزشی پردیسان راهنمایی و مشاوره لازم را به شما ارائه می کنند. کارشناسان آموزشی پردیسان همگی از سالها تجربه تدریس و آموزش در زبان تخصصی خود برخوردار هستند و با توجه به دانش تخصصی بالا و تجربه در امور مشاوره و آموزش بهترین گزینه ها را پیش روی مخاطبان قرار می دهند.

تعیین سطح زبان 2024

در روش دوم تعیین سطح، متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت آموزشگاه زبانهای خارجی پردیسان به صورت آنلاین در آزمون تعیین سطح زبان شرکت کنند. این گزینه برای آندسته از عزیزانی که به هر دلیلی فرصت حضور در شعب پردیسان را ندارند، گزینه بسیار مناسبی می باشد. گروه آموزشی پردیسان با اتکاء به اعضا هیئت علمی خود، بانک سوالات مناسب و متنوعی را در هر چهار زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و ترکی استانبولی برای علاقمندان به یادگیری این چهار زبان آماده کرده است. از نقاط قوت آزمون تعیین سطح آنلاین پردیسان می توان به وجود بخش آزمون شنیداری اشاره کرد. سوالات قسمت شنیداری در کنار سوالات گرامری و لغت مربوط به زبان مورد نظر متقاضی، کمک می کند تا امتحان تعیین سطح زبان از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

علاقه مندان به انجام تعیین سطح زبان به صورت آنلاین، پس از ورود به سایت پردیسان و تکمیل اطلاعات اولیه، می توانند در آزمون زبان مورد نظر خود شرکت کنند. بلافاصله پس از اتمام آزمون تعیین سطح، نتیجه آزمون برای شما قابل مشاهده است. در کوتاهترین زمان ممکن، کارشناسان آموزشی پردیسان با شما تماس خواهند گرفت و با توجه به نتیجه تعیین سطح زبان شما ، راهنمایی و مشاوره های لازم جهت ثبت نام و شرکت در کلاسها را ارائه خواهند کرد.

آزمون تعیین سطح زبان از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر قصد یادگیری یک زبان جدید را دارید باید از نقطه‌ای آغاز کنید که نشانگر سطح علمی شما در مورد آن زبان باشد. برای یک فرد علاقه مند به یادگیری یک زبان جدید سخت خواهد بود که یک قضاوت صحیح در مورد سطح زبان خود داشته باشد و قطعا باید از یک کارشناس آموزش مجرب در این زمینه کمک و مشاوره بگیرد. آموزشگاه زبانهای خارجی پردیسان، با کادر علمی قوی و با تجربه، یادگیری یک زبان جدید را برای شما لذت بخش و هدفمند می کند.

بلاگ های مرتبط