منو

اپلیکیشن های کمک اموزشی در یادگیری زبان خارجی

یادگیری زبان خارجی

آیا می خواهید زبان المانی یا فرانسه یا… را علاوه بر حضور در کلاس های پردیسان ، با کمک اپلیکیشن ها بهتر یاد بگیرید؟ در اینجا پنج نکته برتر در این مورد را برای زبان آموزان آورده ایم:

ممارست

داشتن یک روال روتین برای موفقیت بسیار مهم است چراکه نشان می دهد دقیقا چه چیزی را و چگونه باید مطالعه کنید.دنبال کردن یک برنامه برای یادگیری زبان خارجی این سردرگمی را از بین می برد که آیا در مسیر درستی هستید یا نه. علاوه بر این استفاده از اپ های اموزشی باعث می شود تمرکزتان روی موارد مهمتر روزمره خود(یادگیری زبان خارجی) حفظ شود.

تمرین کنید

تمرین زیاد بخش مهمی از یادگیری زبان خارجی است و اپلیکیشن ها این موضوع را برای شما فراهم میکند.تمرین موثر یعنی حرکت در جهت اهداف. یعنی اینکه به برنامه پایبند باشید و به طور مستمر تمرین کنید به خصوص در قسمت ها و مهارت هایی که می خواهید آنها را تقویت کنید.برای پیشرفت بهتر یادگیری خود را به کتاب محدود نکنید و حتما آموخته های خود را در بسترهای دیگر تمرین کنید.

یادگیری زبان خارجی

بازخورد گرفتن

همیشه به دنبال سوال هایی که بازخوردهای سازنده میسازند، باشید.بازخورد موثر کمک می کند تا بلافاصله بفهمید چه چیزی را خوب انجام می دهید و چه چیزی را باید تقویت کنید.به شما نشان می دهد که دقیقا روی کدام قسمت ها باید کار کنید تا بهتر شوید و به اهداف خود برسید.

حفظ انگیزه

حفظ انگیزه و تعهد به اهداف خود در یادگیری زبان خارجی نیمی از راه موفقیت می باشد.داشتن انگیزه باعث می شود تا اشتیاق برای مطالعه و یادگیری زبان بیشتر شود.با استفاده از اپ های کمک اموزشی بیشتر تلاش خواهید کرد و انگیزه خور را بیشتر رشد خواهید داد.یکی از بهترین راه ها برای حفظ انگیزه این است که هدف نهایی خود را تجسم کنید و اینکه با دستیابی به آن چه حسی خواهد داشت.وقتی از اپ های کمک اموزشی بتوانید به خوبی استفاده کنید، این احساسات مثبت را بهتر ایجاد خواهید کرد و انگیزه های لازم را به دست خواهید آورد.

ایراد استفاده از اپلیکیشن ها چیست؟

فرض کنید شما مثلا 6 ماه وقت می گذارید زبان خارجی را با کمک یک اپلیکیشن غیر استاندارد یاد می گیرید، کلمات و جملات با تلفظ و … اشتباه یاد گرفته شده است، وقتی وارد کشور مبدا می شوید می بینید آنها متفاوت با شما صحبت می کنند یا حرف هایشان را به راحتی متوجه نمی شوید،(جالب تر این است که بدانید تصحیح این اشتباهات که به صورت عادت در شما بعد از چند ماه جا می افتد چندین برابر زمان می برد!!!

پس انتخاب اپلیکیشن کمک اموزشی استاندارد به اندازه انتخاب کلاس زبان و متریال های درست و خوب دیگر یادگیری زبان خارجی مهم است) و ما در پردیسان به شما در این زمینه مشاوره خواهیم دادو زبان اموزها در پردیسان میدانند دسترسی به لیستی از اپلیکیشن هایی که امتحان خود را پس داده اند بسیار مهم است.

نکته کلیدی مهم، اپلیکیشن های اموزشی صرفا منابع و ابزار های کمک اموزش هستند، دقیقا مانند کتاب یا سی دی های اموزشی و یا… و این شما هستید که بایستی با حضور در یک کلاس اموزش زبان خارجی و بهره گیری از دانش یک استاد مجرب به هدف یادگیری خود برسید.

بلاگ های مرتبط