منو

آموزش آنلاین زبان انگلیسی کودک و خردسال

گروه سنی: کودکان

دوره ‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی کودک و خردسال آموزشگاه زبان پردیسان با کامل ترین و بهترین کیفیت تدریس مخصوص سنین 7 تا 15  سال، در سرتاسر کشور ارائه خواهد شد. کلاس‌های آنلاین انگلیسی کودک و خردسال پردیسان با هدف اصلی آموزش زبان های خارجی جهت تقویت مکالمه و مهارجت به کشور های انگلیسی زبان ساخته شده است. پر تجربه ترین مدرسین، کارشناسان فنی حوزه آموزش الکترونیک و اساتید مجرب را کنار هم گرد آورده ایم تا جامع ترین آموزشات آنلاین انگلیسی را خدمت شما ارائه دهیم.

هرچه زود تر برای  آموزش آنلاین زبان انگلیسی کودکان خود اقدام کنید، چون در این سن، ذهن آن ها آماده ی یادگیری است.

محیط یادگیری مجازی پردیسان چگونه است؟

ما از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا، برای برگزاری کلاس‌های آنلاین انگلیسی خود استفاده می‌کنیم. این پلتفرم محیطی کاربرپسند و تعاملی را فراهم می‌آورد که به شما امکان می‌دهد تا در هر زمان و مکان به کلاس‌های خود دسترسی داشته باشید و به صورت زنده و تعاملی با مدرس و سایر زبان‌آموزان ارتباط برقرار کنید.

چشمت رو باز می‌کنی و  مدرک آیلتس رو تو رزومت می‌بینی!

ویژگی‌های متمایز کلاس‌های آنلاین انگلیسی کودک و خردسال پردیسان

  • برنامه‌ریزی آموزشی دقیق: با استفاده از کتاب‌های معتبر و متدهای آموزشی اثبات شده، برنامه‌ای آموزشی جامع و هدفمند برای هر کودک تدوین می‌شود.
  • کادر مجرب و متخصص: اساتید مجرب و متخصص آموزش زبان کودک، با صبر و حوصله و به‌کارگیری روش‌های جذاب، آموزش زبان انگلیسی را برای کودکان لذت‌بخش می‌سازند.
  • پلتفرم آموزشی پیشرفته: محیط یادگیری آنلاین، امکان تعامل فعال بین مدرس و دانش‌آموز، انجام فعالیت‌های گروهی و دسترسی به منابع آموزشی متنوع را فراهم می‌کند.
  • پشتیبانی قوی: تیم پشتیبانی آموزشگاه در تمام مراحل آموزشی همراه دانش‌آموز و والدین بوده و به سوالات آن‌ها پاسخ می‌دهد.
  • انعطاف‌پذیری: امکان شرکت در کلاس‌ها از هر مکان و در هر زمان، کلاس‌های آنلاین را برای خانواده‌های پر مشغله بسیار مناسب می‌سازد. به سادگی برای آزمون های زبان انگلیسی آمده شوید.