منو

منابع زبان انگلیسی

مجموعه کتابهای American-English-File

منابع زبان انگلیسی ، کتابهای کمک آموزشی و جزوه های آموزشگاه زبان پردیسان بگونه ای هدفمند در نظر گرفته شده است که پس از گذراندن دوره های ویژه بزرگسالان آموزشگاه زبان پردیسان ، زبان آموز می تواند در آزمون های بین المللی حضور پیدا کند. و نمرات قابل قبولی را کسب کند.

مجموعه کتابهای American English File  ، نیاز زبان آموزان را از سطح A1 تا C2 براورده می سازد.

  • A1 زبان آموز در این سطح با اصول اولیه زبان، اصطلاحات ساده و مکالمات روزمره آشنا می شود.
  • A2 زبان آموز در این سطح به تدریج پیشرفت خود را در یادگیری اصطلاحات و مکالمات روزمره مشاهده کرده، لغات و مطالب گرامری پیشرفته تری را می آموزد.
  • B1 زبان آموز در این سطح کاملا به امور روزمره مسلط گردیده و به راحتی میتواند در کشورهای انگلیسی زبان مشغول به کار، تحصیل یا زندگی گردد.
  • B2 زبان آموز با تکنیک های مهارتی زبان آشنا شده، می تواند در بحث ها شرکت کند. و در خواندن متن های طولانی به درک مطلب بالایی برسد و مهارت Speaking  خود را در سطح نسبتا خوبی تقویت کند.
  • C1.2 در این سطح که همان Adv (یا پیشرفته) می باشد، با توجه به این منابع زبان انگلیسی زبان آموز در هر چهار مهارت و دو زیر مجموعه مهارت، تسلط کامل را کسب نماید. و آمادگی کامل برای شرکت در دوره تکمیلی زبان FCE که اولین مدرک بین المللی اعطایی زبان درکشورهای انگلیسی زبان است را کسب کند.

داستان‌های کوتاه

مطالعه مستمر داستان‌های کوتاه انگلیسی، گام به گام ذهن شما را پرورش می‌دهد. و شما را به سطح بالایی از یادگیری زبان انگلیسی می‌رساند. یادگیری زبان از این طریق شاید در ابتدا بسیار آهسته‌ و یا خسته‌کننده به نظر برسد، اما مطمئنا تاثیر بسیار مثبتی بر یادگیری شما می گذارد. از اینرو در منابع زبان انگلیسی خواندن داستان کوتاه در دراز مدت باعث می‌شود، که قدرت پردازش ذهنی شما بالا برود و با سرعت بیشتری می توانید به زمانهای مختلف در انگلیسی صحبت کنید.

داستانهای کوتاه

منابع یادگیری لغات جدید

مجموعه کتاب‌های oxford Word Skills ، مجموعه‌ای معتبر و پرطرفدار در منابع زبان انگلیسی می‌باشد که شامل 3 سطح می باشد. این مجموعه مفید توسط موسسه آکسفورد منتشر شده. این 3 سطح شامل سطوح استارتر و بالاتر است، بنابراین همه افراد با همه سطوح می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند.

مجموعه کتابهای Oxford

منابع Listening

منابع tactics for listening یکی از منابع قوی در در زمینه مهارت شنیداری زبان انگلیسی یا همان لیسنینگ می باشد که در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته طراحی شده است.

منابع Listening شامل 24 فصل است که در هر فصل بر روی موضوعی خاص و کاربردی تمرکز می‌شود. با مطالعه منابع Listening زبان انگلیسی فهرستی از لغاتی که در هر فصل ممکن است برای زبان آموزان جدید باشند، وجود دارد.

مجموعه کتابهای Tactise
بلاگ های مرتبط